ೋ҈ೋ کلبــــــه تنـــــــهــــــــــايــــــــــي پسرک خسته ೋ҈ೋ


★به نام آن که اگر حکم کندهمه محکومیم ★ ♥♥.دلنوشته های دلتنگــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــ من♥♥.

 میدانی تنهایی کجایش درد دارد !!؟



انکارش ... 



نظرات شما عزیزان:

ناتاناییل عاشق
ساعت18:18---27 تير 1392




چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید:



چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟



چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟



اما افسوس که هیچ کس نبود ...



همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ...



آری با تو هستم ...!



با تویی که از کنارم گذشتی...



و حتی یک بار هم نپرسیدی،



چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!!!
پاسخ:فدایتو


مهی
ساعت16:29---20 تير 1392


پس چه شد آن مستی؟

همه که می گفتید تو اگر مست شوی

دردهایت

ناله هایت

یک به یک ، از پی هم

خواهند رفت

و نخ سیگارت، بعد مستی

همچو بالیست برای پرواز

آه . این مستی هم

گرهی از گرهم باز نکرد

بال پرواز مرا سیگار هم باز نکرد



+به دااااااااااش امیرگل!کجابودی تو؟
پاسخ: مسافرت بودم ابجی نبودم جند وقتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|