خدایا

ೋ҈ೋ کلبــــــه تنـــــــهــــــــــايــــــــــي پسرک خسته ೋ҈ೋ


★به نام آن که اگر حکم کندهمه محکومیم ★ ♥♥.دلنوشته های دلتنگــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــ من♥♥.

خدایـــا دلــــــم بـــاز امشب گــــــرفته.!!

بیــــــا تا کمی با تـــو صـــــحبت کنـــم...


بیا تا دل کوچــــــــــکم را


خدایـــا فقــــط با تـــو قسمت کنم..!

خدایـــــا بیــا پشت آن پنــجــره..

که وا می شود رو به ســــــوی دلــــــــم!!

بیـــا پــــرده ها را کنـــاری بزن...

که نــــــورت بتــابد به روی دلـــــــم!!!

خدایـــا کمـــک کـــن :

که پـــروانه ی شعر من جــــان بگیرد...

کمی هم به فـــــکر دلـــــــم باش...

مبـــادا بمیـــرد...!!!

خــــدایــا دلــــــم را

که هر شب نــفس می کشـــد در هوایـــــت...

اگر چه شــــــکســــــته!!!

شبــــی می فرســــتم بــرایــت...!!! 



نظرات شما عزیزان:

شبنم ♥ღஜܓܨ
ساعت20:59---20 دی 1391
بسلامتی اونیکه داشت میرفت بهش گفتم نمیتونی فراموشم کنی برگشت نگام کرد

گفتم دیدی نمیتونی فراموشم کنی؟؟

گفت شما؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ؛مرسی عزیزم


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت9:06---7 دی 1391
جاده هنوزخیس است ومن همچنان میروم

به خیال رد پاهای اشکهایت,

ولی تردید مرا زجرمیدهد

نمیدانم این خیسی اشکهای توست یا خیسی شرم این جاده ازشکست من!


پاسخ:مرسسیییییی


maryam
ساعت23:37---6 دی 1391
سلام. مرسی که به وبم سر زدید . لینک شدید . وب زیبایی دارید
پاسخ:ممررررررررررررررررسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییییییییییی


سحر
ساعت21:31---6 دی 1391
های سهراب !



منم!



من صدایت کردم!!



کفش هایت با من،



داشتم می گفتم...



قایقت جا دارد؟ ...



... پشت دریا... آن سو...



هر کجا راهی هست،



هر کجا قایق تو خواهد رفت،



ذهن من می آید...



بخدا چینی تنهایی من هم افتاد،



تک به تک پژمردند



روشنی من، گل، آب...



قفسی را که در آن کرکس نیست،



من ندانسته گرفتار شدم...



بین مردم ماندم؛



بی گمان پای چپر های همه شیطان است



و خدا دورتر از آنکه زمین می تابد.



دست هر کودک ده ساله ی شهر،



ساختار تبری است



سبزه ها را یک یک می شکنند.



راست می گفتی تو؛



دور باید شد از این خاک غریب...



آب دریا هم تا گل نشده...



باید رفت...



با تو هستم سهراب !



من صدایت کردم!



قایقت جا دارد؟؟؟؟؟!!!
پاسخ:مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیززززززززززززززززز


سحر
ساعت20:44---6 دی 1391
سلام

مرسی که سر زدی

تو هم وب زیبایی داری

بازم بیا خوشحال میشمپاسخ:ممنون نظر لطفا تونه میام عزیززززززززز


زهره
ساعت18:23---6 دی 1391
آهاے همیشگے ترینم

تمام فعل هاے ماضے ام را ببر..

چہ در گذر باشے چہ نباشے براے

من استمـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــرارے خواهے بود..

من هر لحظه تو را صرف مے کنم!


پاسخ: مرسسسسسسیییییی که آومدید


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت17:31---6 دی 1391
لحظه های سکوتم پرهیاهوترین دقایق زندگیم هستند

مملوازآنچه میخواهم بگویم و نمیگویم


پاسخ: مرسسسسسسییییییییی نفس


saeedeh
ساعت15:14---6 دی 1391
سـ ـ ـلآمـ سلام نظر لطفا تون مرسی که سرزدید بازم سربزنید خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|