خواب

ೋ҈ೋ کلبــــــه تنـــــــهــــــــــايــــــــــي پسرک خسته ೋ҈ೋ


★به نام آن که اگر حکم کندهمه محکومیم ★ ♥♥.دلنوشته های دلتنگــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــــ♥ــــــــــــــــــــــ من♥♥.

 

  تو مرا میبوسی و من از چرتم بیدار میشوم
  چه حس زیبایی‌...
  در آغوشت میگیرم
  سفت..پهلو به پهلو...
  تو را نگاه می‌کنم
  تو هم مرا
  چشم در چشم خیره ایم بهم
  غلت می‌زنیم و تو میائی‌ روی من
   چه حس خوبی‌ ‌ست، حس داشتن تو
 می‌گویمت که ای کاش مال من بمانی

  تو میگوی خسته میشوی، از من
  از من بهتر را پیدا میکنی‌
 و من ساکت، به آینده نگاه می‌کنم
  چطور میشود تو را دوست نداشت
 آن چشمان بزرگ و شیطنت آلودت
  آن خند‌ه های دیوانه وار و کننده ات...
  می‌گویم: نه، این طور نیست
  تو میخندی...انگار میدانی ک دروغ است
   اما نیست...باور کن بیست و یا سی‌ سالی‌ زمان می‌خواهم تا تو را بتوانم فراموش کنم
  هم را میبوسیم
   نوازش می‌کنیم
  اما فکر من اینجا نیست
    من به چند ساعت دیگر فکر می‌کنم
   که چطور با حسرت، خاطرات الان را مرور می‌کنم
   ی کاش ساعت، می‌‌ایستاد
   ا ها‌ها ها، تو میخندی

   می‌پرسی‌: عاشقمی؟
    و من مثل همیشه فلسفیش می‌کنم:
    تو که میدانی من عشق را نمیدانم
    اما اینقدر دوستت دارم که از چند دقیقه ای‌‌‌ پیش
   به حسرت چند ساعت دیگر، فکر می‌کردم

 

 

 باهم میخندیم

  ای کاش همیشه همین گونه میمانستیم           
  اما سبک انسان‌ها این گونه نیست...:(                                                                                         
 
         بعد آخرش میگه یه جوری طراحی شده همسرتون شب غلت بزنه شما متوجه نمیشین بیدار شید
 :|
 آدمیزاد نباس بفهمه اونی که کنارشه
 غلت میزنه ؟ ... خوابه / بیداره ؟
 تب داره ؟ ... چه مرگشه؟
  من اصن میرم تشک ایرانی میگیرم که بدونم یکی کنارم خوابه .
 اصن یه جوری که تکون خورد که هیچ اگه نصف شب بیدار بود
  آرنجشو گذاشته بود رو پیشونیش زل زده بود به سقف
  فکر و
 میکرد و تکون نمیخورد... بفهمم
 بیدار شم بگم :
 جونم ؟
 چته؟
 بیا بغلم

رفتیم تشک بخریم هی میگه این آلمانیه طبی ِ نرم ِ فلان

 

 

 

خیال



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت3:19---20 تير 1392
سلام ممنون ک سر زدی
پاسخ:خواهش میکنم


behnaz
ساعت15:32---19 تير 1392
به دنبال واژه ها مباش

کلمات فریبمتن میدهند

وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش برود

فاتحه کلمات را باید خواند



به منم سر بزنی خوشحال میشم دوست خوبم
پاسخ: باشه ابجی


زهرا
ساعت16:20---22 بهمن 1391
تابلو نقاش را ثروتمند کرد.شعر شاعر به چند زبان ترجمه شد.کارگردان جایزه ها را درو کرد...و هنوز سر همان چهارراه واکس میزند کودکی که بهترین سوژه بود...
پاسخ: قشنگ بود مرسی


nazanin fatemeh
ساعت21:30---11 بهمن 1391
salam azizam

vvvvvvvvvvaaaaaaay be june khodam tahala matlab be in ghashangi nadide boodam

vaghean ziba bood ashkam dar oomad

be manam sar bezan nazar ham bede

montazeretam
پاسخ:فدای تو نظر لطف شماست


زهرا
ساعت18:09---28 دی 1391


تقصیـــــر פֿــــــــــــــــوבּمونـﮧبعض
پاسخ:فدات:)


تنهای شیطون
ساعت22:39---27 دی 1391
پاسخ:فدات

حمیدرضا
ساعت11:58---23 دی 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است راستی اگه دوست داشتید منو بانام //عاشقی کنید(باهم)//لینک کنیwww.hastambahat.loxblog.com خبرشو بده
پاسخ:مرسی چشم داداش


پروا
ساعت17:34---14 دی 1391
چه قدر قشنگ.....

چـقــــدر ســـختــــه منـــطقـــــي فــكر كنــــي
وقتــــي ..
احــســـاســـاتـــت داره خـــفــت ميـــكنـــه!!!!


shahrum
ساعت7:25---13 دی 1391
میدونه از سرم فکرت نمی افته



میدونه عاشقش نیستم ولی گفته



برای من میمیره من نمی خوامش



می خواد جاتو بگیره من نمی خوامش
پاسخ: مرسسسسسی


طاهره
ساعت19:11---9 دی 1391
وقتي يكي رو دوس داري



ناخودآگاه از بقیه آدمایی که دورتن فاصله میگیری..



آخرش یه جایی به خودت میای میبینی نه اون آدما واست موندن نه اون یه نفر
پاسخ:مرسی{بازم سربزن خوشحال میشم نفس


کـ ــ ــتـــایون
ساعت13:47---9 دی 1391
شراب میخواهم.... موسیقی ... و یک عالم تنهایی .... باید خنده های تو را فراموش کنم ...
پاسخ:مرسی ابجی خیلی قشنگ بودبازم بیاکلبه من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|